سئو و بازاریابی اینترنتی

نحوه انتخاب یک شرکت سئو خوب برای تجارت یا وب سایت خود – Whiteboard Friday

وقتی نوبت به انتخاب یک شرکت معتبر برای مدیریت سئوی شما می رسد ، هم راه درست و هم روش نادرست برای پیشبرد روند استخدام وجود دارد. در جمعه Whiteboard امروز ، رند مشکلات عادی را برای جلوگیری از توصیه و توصیه در مورد انتخاب آژانس یا مشاور برای بهینه سازی سایت شما برای موتورهای جستجو ، مشخص می کند. SEO ، توجه داشته باشید: ایده های خوبی در اینجا وجود دارد که چگونه خودتان را به مشتری ها بازاریابی کنید!

مشکلات

رونوشت ویدئویی

هودی ، طرفداران موز ، و از نسخه دیگری از Whiteboard جمعه استقبال می کنند. در این هفته قصد داریم در مورد چگونگی انتخاب یک شرکت جستجوگرها ، مشاور یا آژانس خوب صحبت کنیم. این می تواند یک فرد مستقل باشد. کاری که من می خواهم به این موضوع بپردازیم کمک به شما در درک برخی از مکانیک های کار مشاوره سئو است. این یک اجاره مهم است ، زیرا اگر سئو برای مشاغل شما مهم است ، پس انتخاب این شرکت یا شخص برای استفاده تأثیر بسیار بزرگی خواهد داشت ، احتمالاً یکی از بزرگترین تأثیرات در این است که آیا شما نتایج عالی کسب می کنید. اشتباهات زیادی وجود دارد که افراد هنگام انتخاب مسیر شرکت سئو ، به سمت پایین می روند.

این اشتباهات را انجام ندهید

اشتباه شماره ۱: استفاده از گوگل به عنوان فیلتر خود

به عنوان یک نتیجه ، شما اغلب با برخی از جنجالها در اینجا مانده اید. بسیاری از شرکت هایی که رتبه بندی بهترین SEO به علاوه نام شهر یا بهترین SEO به علاوه یک منطقه یا به علاوه یک تخصص خاص را دارند ، مانند بهترین SEO تجارت الکترونیکی ، بهترین نیستند. آنها در واقع افرادی هستند که به راحتی کار می کنند و هیچ مشتری کار نمی کنند و بنابراین تمام انرژی خود را در تلاش برای به دست آوردن مشتری جدید متمرکز می کنند. بعضی اوقات ، شاید ، بعضی از افراد خوب را در آنجا پیدا کنید. این فقط یک فیلتر عالی نیست.

اشتباه شماره ۲: اعتماد به لیست “برتر سئو”

این عالی نیست … منظورم این است که این یک مدل عالی برای آنها است. اشتباه نکن اما این طرح پرداخت به بازی برای شما به عنوان مصرف کننده شرکت های SEO قابل اعتماد نیست. شما هرگز به کسی اعتماد نخواهید کرد که گفت “آه ، بهترین رستوران در این منطقه خاص چیست؟” شما هرگز به لیستی که رستوران ها فقط هزینه آن را پرداخت کرده اند ، نمی روید. این به شما کنگره ها و افرادی می دهد که بتوانند بیشترین و بدترین هزینه را بپردازند. به آن دسته از لیست ها اعتماد نکنید.

چند لیست وجود دارد ، چند وب سایت وجود دارد ، مکان هایی مانند getcredo.com که توسط جان Dorty اداره می شود. لیست سئو پیشنهادی موز آشکارا وجود دارد ، که فقط توصیه های شخصی من و توصیه های شبکه من است. شما نمی توانید پرداخت کنید تا در آنجا باشید. شما نمی توانید پرداخت کنید تا در لیست قرار بگیرید. برخی از آن ها بیشتر قابل اعتماد هستند. ما در انتهای این تخته سفید سعی خواهیم کرد تا با تعدادی از آن دسته از افراد خوب پیوند بخوریم.

اشتباه شماره ۳: اعتقاد داشتن “سس مخفی” وجود دارد

فرآیند پیشنهادی من برای انتخاب یک شرکت جستجوگرها:

مرحله ۱

من می خواهم که شما با تیم خود مستقر شوید ، با مدیرعامل خود ، با تیم اجرایی ، هیئت مدیره خود ، هر کس که به دست آورده اید ، بنشینید و اهداف را که می خواهید با SEO به آنها برسید پی ببرید. . چرا می خواهید سئو را انجام دهید؟ چرا می خواهید به صورت ارگانیک برای کلمات کلیدی رتبه بندی کنید؟ سپس بفهمید که چگونه می خواهید موفقیت را در مقابل شکست قضاوت کنید. در این فرایند ، اهداف خوب و اهداف بد وجود دارد.

اهداف خوب:

     

  • می خواهم جلوی افراد زیادی را که مشغول تحقیق در این زمینه هستند قرار بگیرم ، بنابراین ما نیاز به ترافیک از این گروه های خاص داریم . من می دانم که آنها جستجوهایی را برای این کار انجام می دهند. عالی.
  •  

  • ما در حال تلاش برای افزایش درآمد هستیم ، و ما در تلاش هستیم تا آن را از طریق فروش جدید تقویت کنیم و سئو یک کانال محرک فروش است. عالی ، عالی.
  •  

  • ما در حال تلاش برای افزایش بارگیری ها یا ثبت نام رایگان یا آزمایش های رایگان هستیم . همچنین یک هدف عالی.
  •  

  • ما در حال تلاش برای تقویت احساسات برای مارک خود هستیم . شاید اگر امروز برخی از اصطلاحات مارک دار ما را Googled کردید ، بررسی های ضعیف وجود دارد ، بررسی های خوبی در این زمینه وجود دارد که در زیر آنها قرار دارد ، و ما می خواهیم بررسی های خوب را به بالا و بررسی های بد پایین بیاوریم. خوب. احساس ، این می تواند چیزی باشد که شما نیز رانندگی می کنید. می دانید افراد زیادی در حال تحقیق در مورد اصطلاحات برند یا برند شما هستند. اینها همه اهداف خوبی هستند.

اهداف بد:

     

  • ما فقط ترافیک ، ترافیک بیشتری می خواهیم . چرا؟ خوب ، چون ما آن را می خواهیم. هدف وحشتناک و وحشتناک. ترافیک به خودی خود یک هدف نیست. اگر می گویید “خوب ، ما ترافیک بیشتری می خواهیم زیرا می دانیم که ترافیک جستجو برای ما به خوبی تبدیل می شود و در اینجا آمار مربوط به آن است” خوب ، فوق العاده. اکنون این یک چیز محرک درآمد است.
  •  

  • رتبه بندی به تنهایی ، متأسفانه این یک چیز غرور است که بسیاری از مردم جایی دارند که می خواهند به این دلیل که بخواهند برای آن دسته بندی کنند ، رتبه بندی کنند. معمولاً یک علامت بد برای شرکتهای سئو در نظر مشتری است. شما نباید آن را در لیست اهداف خود داشته باشید. این یک هدف مثبت نیست.
  •  

  • ضرب و شتم یک رقیب خاص برای کلمات کلیدی یا عبارات خاص . باز هم ، هدف بزرگی نیست. مستقیماً به درآمد منتهی نمی شود. مستقیماً به سمت اهداف سازمانی سوق پیدا نمی کند.
  •  

  • اندازه گیری غرور . من هنوز هم افرادی را می بینم که می گویند ، “سلام ، آیا کسی یک شرکت بزرگ جستجوگرها را می شناسد که می تواند به شما کمک کند تا دامنه ما را بالا ببرد یا اعتماد مجلسی ما بالا برود یا از همه بدتر ، گوگل PageRank ما بالا برود؟” Google سال گذشته پیج رنک را افت کرد این وحشتناک است. معیارهای غرور ، ایده های بد نیز وجود دارد.
  • ایده

مرحله ۲

هنگامی که لیستی از این اهداف خوب را که می خواهید برای بهینه سازی آنها در نظر بگیرید ، پیشنهاد من این است که شما باید لیستی از معمولاً سه تا پنج را جمع آوری کنید ، به نظر من منطقه ی راحتی مناسب است. در صورت داشتن پهنای باند ، می توانید کارهای بیشتری انجام دهید ، اما حداقل سه تا پنج ، مشاوران یا آژانسها را ارزیابی کنید. این موارد ممکن است با یک معیار باشد. شما ممکن است بگویید ، “سلام ، نگاه کنید ما واقعاً به کسی در منطقه خود احتیاج داریم تا بتوانیم بصورت حضوری با آنها ملاقات کنیم یا حداقل کسی را داشته باشیم که بتواند به طور منظم به ما پرواز کند.” شاید این یک الزام برای شما باشد. یا ممکن است بگویید ، “این مهم نیست. از راه دور عالی است.” عالی ، عالی شما ممکن است چیزی مثل این بگویید ، “دامنه قیمت یا بودجه ما این چیز خاص است.”

قیمت

شما می خواهید این معیارها را هر چه که هستید پیدا کنید و مطمئن شوید که لیستی از سه تا پنج نفر را کسب کرده اید که می توانید در برابر یکدیگر در نظر بگیرید. با آنها مکالمه کنید و به منابع مراجعه کنید.

منابع خوب:

     

  • > دوستان و شبکه های شخصی و شبکه های حرفه ای ما.
  •  

  • مشابه شرکتهای غیر رقابتی . خواهید فهمید که اگر به عنوان مثال در یک فضای B2B یا در فضای تجارت الکترونیکی حضور داشته باشید و یک شرکت تجارت الکترونیکی غیر رقابتی با شما دوست باشید ، می توانید آن روابط را برقرار کنید.مطمئناً قبلاً باید آن روابط را داشته باشید. گفتگو با کسانی که در مورد چه کسانی استفاده می کنند و اینکه آیا موفق بوده اند ، راهی عالی برای پیدا کردن افراد خوب است.
  •  

  • خودی صنعت اگر جمعه Whiteboard را در اینجا در Moz مشاهده می کنید ، احتمالاً خوب است که شما در توییتر دنبال کنید ، که یک شبکه بسیار مشهور برای سئو است یا یک وبلاگ سئو را می خوانید. می توانید با بعضی از افراد مؤثر با آنها رابطه ای برقرار کنید یا نظر شما را دوست دارد و به آنها اهمیت می دهید و از آنها بخواهید که چه کسانی را توصیه می کنند.

سؤالات خوب برای پرسیدن:

     

  • به هر حال ، من دوست دارم از شرکت های SEO سؤال کنم: شما برای تحقق اهداف ما از چه روندی استفاده می کنید ، و چرا از آن فرآیندهای خاص استفاده می کنید؟ این واقعاً باهوش است.
  • باهوش
     

  • درباره روند ارتباط و گزارش دهی از آنها سؤال کنید . چند وقت؟ مهارت آنها چیست؟ چه معیارهایی راجع به آنها گزارش می دهند؟ برای جمع آوری آنها به چه چیزهایی نیاز دارند؟ چرا آنها آن معیارها را جمع می کنند؟ چگونه آن اهداف با اهداف شما مطابقت دارند و چگونه آنها را ترجیح می دهند؟
  •  

  • چه کار و منابعی را برای انجام کار درونی باید انجام دهید؟ شما باید این را بدانید که قبل از هرگونه تنظیم ، زیرا این امر می تواند بسیار پیچیده شود. اگر شرکت سئو شما می گوید ، “عالی در اینجا لیستی از توصیه ها وجود دارد” ، و می گویید ، “خوب ، ما پهنای باند توسعه را نداریم ، یا پهنای باند تولید محتوا را نداریم ، یا تصویری نداریم. یا پهنای باند تبادل UI یا UX برای ساختن هر یک از این موارد. پس چه کار کنیم؟ ” خوب ، حالا شما جاده مسدود شده اید. شما باید خیلی زودتر از موعد این مکالمه را انجام می دادید. * به هر حال ، سئو معمولاً نیاز به اختصاص منابع فشرده دارد. بنابراین شما باید قبل از موعد برنامه ریزی کنید.
  • برنامه ریزی

     

  • وقتی کارها کار نمی کنند ، چه می کنید؟ که در گذشته و اطراف آن کار می کنند.
  •  

  • من دوست دارم زیاد بپرسم مخصوصاً وقتی مکالمه ای را باز می کنید ، به خصوص اگر احساس خوبی دارید ، سلام می خواهم با رویکرد این شرکت در زمینه SEO و درک آنها از Google آشنا شوم ، می توانید از آنها چیزی بپرسید ، “سلام ، به من بگویید چگونه؟ نتایج Google را رتبه بندی می کند ، و چگونه شما به عنوان یک شرکت بر روی آنها تأثیر می گذارید؟ “شما باید پاسخ های خوبی را در مورد آنها بشنوید ، بله ، اینگونه است که گوگل کارها را انجام می دهد ، و در اینجا چگونه ما این را می دانیم و در اینجا نحوه اعمال ما را تحت تأثیر قرار می دهیم آورده شده است. این نتایج. عالی است.

مرحله ۳

من می خواهم توصیه کنم که افراد را در مورد این چهار مورد انتخاب کنند :

     

  1. > / به او اعتماد دارد که با یک شرکت تأسیس کرده اید . این از طریق مراجع ، از طریق مکالمه ، از طریق افرادی که در شبکه خود با آنها گفتگو کرده اید.
  2.  

  3. از طریق ارجاع اگر مراجعه های بزرگی می شنوید و به آن منابع ارجاع اعتماد دارید ، این یک سیگنال فوق العاده است.
  4.  

  5. از طریق سبک ارتباطی مطابقت دارد . اگر سبک ارتباطی شما حتی اگر همه چیز خوب باشد ، اما وقتی مکالمه دارید ، کمی احساس ناامیدی از آنها دور می شوید ، شاید چیزهای موردنیاز خود را بدست آورید ، اما صاف نبوده است ، من پیشنهاد می کنم که شاید یک عدم تطابق فرهنگی است و باید به دنبال ارائه دهنده دیگری باشید.
  6.  

  7. قیمت و ساختار قرارداد بسیاری از شرکت های SEO دارای ساختار قرارداد ماهانه به ماه هستند و مدت زمان مشخصی دارند. شما باید انتظار داشته باشید مقداری از پرداخت پیش پرداخت و سپس برخی از هزینه های ماهانه در حال انجام آن را پرداخت کنید. معمولاً زمانی وجود دارد که پرداخت آن عود کند و قرارداد تمدید شود. این بسیار شبیه به بسیاری از خدمات دیگر ، مشاوره در مورد انواع توافق ها ، بنابراین شما باید انتظار داشته باشید که باشد. اگر چیزهای خیلی غیراستاندارد می بینید ، بعضی اوقات می تواند یک چیز بد باشد ، اما نه همیشه. بارها و بارها سئو دارای قیمت خلاق تری است و این درست است.

نکات حرفه ای

سه نکته طرفدار:

     

  1. اگر سئو نیاز به یک صلاحیت اصلی در شرکت شما دارد ، آن را وارد کنید . یک آژانس یا مشاور هرگز نمی تواند به اندازه منابع ، به اندازه منابع خود عمل کند. به همان اندازه ارتباطات ، به عنوان کسی که در خانه می تواند انجام دهد. شروع با یک مشاور خارجی و سپس آوردن شخصی به خانه راهی خوب برای رفتن است.
  2.  

  3. اگر افراد با کیفیت سئو که فکر می کنید خیلی ارزنده هستند ، ممکن است پیشنهاد من این باشد که بگویید ، “باشه ، چطور در مورد کار شما فقط به ما توصیه می کنید ، و ما قوی خواهیم بود > شخصی را در خانه استخدام کنید ، چه کسی سطح مبتدی تری دارد و شما آن شخص را مربی می کنید؟ ؟ این می تواند به خوبی کار کند ، به خصوص اگر شما بودجه لازم برای ورود به آن شخص را دارید.
  4.  

  5. بخاطر داشته باشید که سئو برای همه نیست. سئو بسیار رقابتی است. صفحه ۱ به علاوه کلیک ها ۹۵٪ می شود. ۳ یا ۴ نتیجه برتر بیش از ۷۰٪ از این نتایج را به دست می آوردicks ، ۶۵٪ یا ۷۰٪. بنابراین بسیاری از زمان ها ، اگر هنوز نمی توانید سئو را انجام دهید یا به طور جدی درگیر آن شوید ، شاید برای بسیاری از اصطلاحات مهم خود در صفحه دو یا صفحه از رتبه بندی در صفحه پنج خیلی مهم نباشد. پایین صفحه یک. مگر اینکه بودجه و انرژی لازم برای تعهد خود را به SEO داشته باشید ، ممکن است کانالی باشد که بعداً در جاده فکر می کنید.

خوب ، همه ، امیدوارم که از این نسخه جمعه Whiteboard لذت برده باشید. دوست دارم افکار خود را در مورد چگونگی انتخاب شرکتهای خوب سئو در گذشته و تجربیاتی که در آنجا داشتید بشنوید. هفته آینده مجدداً شما را برای نسخه دیگری از جمعه Whiteboard می بینیم. مراقب باش.

منابع

     

  • لیست توصیه شده رند
  •  

  • ارائه دهندگان معتبر سئو محلی محلی Moz
  •  

  • کرودو

trans رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com