سئو و بازاریابی اینترنتی

آفلاین و ارگانیک: دو رودخانه ای که سئو محلی مدرن را تغذیه می کند

گوگل کیوسک های بازبینی را تأیید می کند و سپس آنها را مجازات می کند. آنها تمرین دندانپزشکی شما را به چرخ دستی می چرخانند و سپس این نمایشگر را برای صنعت شما منحل می کنند. شما نیاز به رمزگذاری شده طرحواره ای ، فعال اجتماعی ، تلفن همراه دوستانه ، آماده صدا دارید … باید بسیار مورد استفاده قرار گیرد. بنابراین بیایید چند دقیقه طول بکشیم ، در میان این eddies های بی پایان ، ارزیابی کنیم که آیا همه تحولات چند سال گذشته به یک ناآرامی ناپدید شده از رویدادها می افزاید و یا نمایانگر یک تغییر واقعی دریا در صنعت ما است . بیایید ببینیم که واقعاً وزش باد در بازاریابی جستجوی محلی چگونه است.

سفر سئو ارگانیک اکنون متعلق به ماست

اگر شما فقط چند سال در سئو کار می کردید ، ممکن است فکر کنید که من می گویم نخ ماهی را وقتی می گویم مدتی پیش وجود نداشت که این صنعت درخشان در هم ریخته بود با بحث در مورد تالار گفتگو درباره اینکه چقدر می توانید با وارد کردن ۳۰۰ اصطلاح در برچسب کلمات کلیدی متا ، قرار دادن متن پنهان در صفحات وب سایت ، خرید ۵۰۰۰ پیوند از دایرکتوری هایی که هرگز نور روز را در SERP ها ندیده و سجده کنید و سجده کنید. رتبه صفحه.

من شوخی نمی کنم – واقعاً اینگونه بود ، اما حتی در آن زمان ، بهترین مشاغل در مورد ایجاد استراتژی بازاریابی عمدتاً بر اساس سوءاستفاده از نقاط ضعف موتورهای جستجو و یا با قرار دادن نام تجاری خود به اقدامات iffy ، spammy یا منسوخ مخالف بودند. گفتمان پیرامون SEO اولیه مطمئناً سرزنده بود!

سپس پاندا ، پنگوئن و سایر به روزرسانی های دیگر که نه تنها شیوه های SEO ضعیف را هدف قرار دادند ، اما مهمتر از همه ، یک الگوی آموزشی ایجاد کرد که از آن همه بازاریاب های دیجیتال می توانند یادگیری تجسم را یاد بگیرند تفسیر Google از اهمیت گوگل. قبل از این بزرگنمایی ها به روزرسانی های زیادی وجود دارد ، اما من به آنها اشاره می کنم زیرا به همراه Hummingbird ، آنها بعد از ۱۷ سال سیگنال از گوگل به ما در جهان بینی جستجوی خود آموزش می دهد. اگر بتوانم آنچه را که گوگل در ۳ امتیاز به ما آموخته است خلاصه کنم ، آنها عبارتند از:

دیجیتال

  1. به انسانها بازاریابی کنید ، و اجازه دهید این قانون را در نحوه نوشتن ، کسب پیوندها ، صفحات طراحی و در غیر این صورت مشاغل خود تبلیغ کنید.
  2. یک تکنسین مفید داشته باشید تا از خطاهای فنی که مانع رشد می شود جلوگیری کند
  3. با توجه به کل شهرتی که ایجاد می کند ، چه از نظر موتورهای جستجو و چه از نظر عمومی ، نام تجاری شما زنده خواهد ماند یا می خواهد

بیشتر آنچه من می بینم امروز در صنعت SEO نوشته می شود مربوط به این سه مفهوم است که یک تصویر واقعاً عاقلانه از یک رشته بازاریابی مدرن را تشکیل می دهد – فریادی دور از پاورقی های پر شده و صفحات درهای ورودی ، درست است؟ بله ، من هنوز ایمیل می گیرم که به من رتبه ۱ Google را می دهد ، اما به طور کلی ، تماشای صنعت SEO در حال پیشرفت است تا یک جایگاه جدی در دنیای گسترده بازاریابی کسب کند ، الهام بخش است.

حال ، چگونه این همه به سئو محلی مربوط می شود؟

دو دلیل واضح وجود دارد که چرا سفر صنعت سنتی سئو به خود ما مربوط می شود:

  1. قدرت ارگانیک بر رتبه بندی محلی تأثیر می گذارد
  2. مشاغل محلی به رتبه های ارگانیک (که گاهی اوقات محلی و ارگانیک نیز خوانده می شوند) نیز نیاز دارند

این بدان معنی است که برای مشتریان آژانسهای ما ، ما باید کالایی را به روشی که یک شرکت جستجوگرهای ارگانیک ارگانیک ارائه می داد ، تحویل دهیم. من شرط می بندم که یک نیکل داشته باشم ، یک هفته بیشتر طول نمی کشد که شما متوجه نمی شوید که به یک صاحب SAB توضیح دهید که بعید است که بتوانید او را برای رتبه های محلی برای شهرهای خدماتی که در آنجا خدمات کسب کرده اند کسب کنید. فاقد یک موقعیت مکانی فیزیکی است ، اما شما می خواهید از طریق صفحات فرود شهر خدمات وب سایت وی و پشتیبانی از بازاریابی ، او را هرچه بیشتر از ارگانیک دید بدست آورید. و برای مشتریان آجر و ملات خود ، شما در حال پر کردن چند صفحه اول Goog هستیدهم با وب سایت شرکت و هم برای شخص ثالث که تصویری از مصرف کننده ایجاد می کند که ما آن را “شهرت” می نامیم.

این ارگانیک سئو است که مهمترین نتایج جستجوی ارگانیکی مشتریان شما را با داده هایی که بیشتر از آنها صحبت می کنند ، حتی اگر این SEO توسط Yelp یا TripAdvisor انجام شود. به همین دلیل ، من از مطالعه تاریخچه به روزرسانی های گوگل و چگونگی تأثیر آن بر درک جامعه سلیقه ای ارگانیک از تأکید روزافزون Google بر اعتماد و ارتباط ، حمایت می کنم.

و ، من فراتر از این خواهم رفت. شما برای مدیریت بازاریابی جستجوی محلی برای مشتریان خود در رقابتی ترین محصولات جغرافیایی ، به ابزارهای واقعی سئو نیاز دارید. در نظر بگیرید که با انتشار مقاله عوامل رتبه بندی جستجوی محلی ۲۰۱۷ ، کارشناسان استناد کرده اند که:

  • ۵ از ۲۰ عامل برتر محلی در بسته / یافتن به لینک ها
  • است

  • کیفیت / اقتدار پیوندهای ورودی به دامنه به عنوان عامل رتبه بندی محلی ارگانیک شماره ۱ انتخاب شد.

قرار دادن مکانهای برتر عواملی مانند اقتدار دامنه وب سایت و انواع استفاده مناسب از کلید واژه ها به این موارد اضافه کنید.

به عبارت دیگر ، برای مشتری شما که دارای یک نانوایی در آیووا روستایی است ، به احتمال زیاد به مهارتهای اولیه ارگانیک SEO نیاز دارید تا همه آنها را در بینایی مورد نیاز خود بدست آورید ، اما برای وکیل خود در لس آنجلس ، سراسر کشور خود تمرین پزشکی و زنجیره رستوران ملی شما با ۶۰۰ مکان ، داشتن ابزارهای جستجوگرهای ارگانیک در سطح حرفه ای چیزی مانند Moz Pro در کیت بازاریابی شما همان چیزی است که شما را قادر می سازد مشتری های بزرگتر خود را که کاملاً مجبور به داشتن آن هستند ، بدست آورید و به مرور زمان بر روی آنها نگه دارید.

رودخانه ارگانیک قطعاً از محلی تغذیه می کند و توانایی شما برای ارزیابی پیوندها ، تجزیه و تحلیل SERP ها و بهینه سازی حرفه ای صفحات بخشی از سفر شما در حال حاضر است.

سفر روابط عمومی آفلاین اکنون مورد نظر ماست

من گاهی اوقات وقتی در حال صحبت با صاحبان مشاغل محلی که ۲۰ ، ۳۰ یا حتی ۴۰ سال است بازاریابی خود را انجام داده اند احساس می کنم آیا سئو های محلی محلی احساس حقارت می کنند ، ندارند. پیش از اینترنت ، این بازماندگان قابل ستایش مسئولیت تصمیم گیری در مورد همه چیز را در مورد نحوه تزئین فروشگاه برای فروش یک روز Memorial ، تسلط بر خدمات به مشتری ، فشردن ROI به جای ورشکستگی در خارج از تبلیغات در روزنامه ها ، دایرکتوری های تلفن ، کتاب های کوپن ، رادیو و … تابلوهای تبلیغاتی و تلویزیون محلی. من با صاحب مشاغل خانوادگی که با آنها مشورت کردم به ذهنم خطور می کند که حتی در تلاش برای ساختن مارک محلی خود در اجتماعش ، آوازهای خود را آواز خواند. به ویژه صاحبان مشاغل کوچک همه اینها را در تجدید نظر مصرف کننده خود قرار می دهند ، زیرا بقای آنها در معرض خطر است.
برعکس ، صنعت محلی سئو ما هنوز در حال ساختن مراحل کودک در مسیری است که توسط امثال Wayside Inn (تخمینی ۱۷۹۷) ، میسی (تخمینی ۱۸۵۸) ، و مرد قلم مو فولر ، (تخمینی ۱۹۰۶). این معامله گران فروش به مصرف کنندگان محلی ، آن را در جستجوی دیدنی ، از تابلوهای تبلیغاتی برمه-تراشده تا تبلیغات دیوانه کننده محلی محلی “دیوانه” .

در دهه ۱۹۶۰ ، Pillsbury VP رابرت کیت یک مقاله حکایتی منتشر کرد که تا حدودی الگوی مصرف کننده محور برای بازاریابی را ترویج می کند ، و گرچه کار وی مورد انتقاد قرار گرفته است ، برخی از مفاهیم وی شبیه ذهنیت ما هستند که می بینیم مورد حمایت بهترین بازاریاب های امروزی قرار گرفته است.

خیلی اوقات ، محور بودن در مصرف کننده تقریباً شبیه به صداقت است. دقیقاً همانطور که از طریق دنیای سئو ارگانیک به Google آموزش داده شده است که “فریب” کاربران اینترنت و موتورهای جستجوگر با سیگنال های غیر معتبر در دراز مدت پرداخت نمی کند ، ادعاهای دروغین را بر روی شما بسته بندی آفلاین یا تبلیغات تلویزیونی به احتمال زیاد به سرعت جذب می شود و به طور گسترده در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرددر عصر دیجیتال اگر تاکوهای شما واقعاً حاوی گوشت گاو چاشنی نیستند ، واقعاً مقدار ۱۲ عدد جوش شیرین شما ۳،۰۰ دلار قیمت ندارد و آدامس شما واقعاً میکروب ها را نمی کشد ، آیا مارک شما وقتی این فریب ها را برطرف می کند ، می تواند از این عکس العمل استفاده کند؟

دلار

و حتی برای مارک های معروف مانند میسی که ده ها سال با موفقیت در خدمت عموم بوده اند ، عدم موفقیت در ایجاد مداوم یک تجربه جذاب در فروشگاه یا برای رقابت مناسب در بازار متغیر می تواند به ضررهای جدی کمک کند ، از جمله تعطیلی فروشگاه . بازاریابی آفلاین واقعاً سخت است.

نیروهای SEO ارگانیک (دید بالا) و بازاریابی آفلاین (مصرف کننده محور) در زمین بازی ما روبرو می شوند و اغلب ، اولین ارعاب ما از مدیریت مشتریان از تجربه درون فروشگاهی ما است. ناشی از خواندن شهرت آنلاین آنها در چند صفحه اول گوگل است. گاهی اوقات آنچه را که کشف می کنیم تحسین می کنیم ، گاهی در چکمه هایمان لرزیدیم. به طور فزاینده ای آشکار می شود که ، به عنوان SEO های محلی ، ما فقط قادر به تمرکز در بهینه سازی برچسب عنوان یا مدیریت استناد نیستیم ، زیرا دنیای آفلاین که برای ساختن تصویر آینه ای آنلاین کار می کنیم ، تمام ویژگی های زیر را نشان می دهد. به مشتریان:

  • خط مشی های تضمین مصرف کننده
  • شیوه های استخدام و آموزش کارمندان
  • استخدام

  • پاکیزگی
  • کیفیت
  • قیمت گذاری
  • قیمت

  • راحتی
  • ادراک از انصاف / صداقت
  • شخصیت مالک / مدیریت / کارمندان

این لیست هیچ ارتباطی با کارهای فنی آنلاین ندارد ، اما همه ارتباط با فرهنگ شرکت در مشاغل مورد نظر ماست.

به همین دلیل ، سئو های محلی که فاقد درک اساسی از نحوه عملکرد خدمات مشتری در جهان آفلاین هستند ، کاملاً مجهز به مشاوره با مشتریانی که ممکن است به همان اندازه به تعریف USP در تجارت خود نیاز دارند ، مشورت می دهند. آنها مدیریت محلی خود را مدیریت می کنند. پیش از این ، ما از راه دور کار می کنیم و نمی توانیم در هتل یا خدمات درمانی مشتری خود قدم برداریم. ما از آنچه در اینترنت مشاهده می کنیم (دقیقاً مانند مصرف کنندگان) سرنخ هایی را به دست می آوریم و اگر بتوانیم دانش خود را در مورد تاریخچه بازاریابی سنتی بسازیم ، اختیار بیشتری خواهیم داشت تا به مشاوره هایی بپردازیم که مشکلات موجود در فروشگاه را به روش های صادقانه و ساده لوحانه حل کنند. حداکثر کردن فرصتهای فراموش شده

مشکلات

من یک بار در یک نانوایی کوچک ، مضراب و نفیس کیک های کوچک و نوشیدنی های گرانقیمت ، تزئین شده در یک طرح گل دنج ، قدم زدم. مکانی که عمه من شاید دوست داشته باشد با یک دوست چای بخورم. موسیقی درون فروشگاهی در این مکان از آرامش بانوان؟ فلز سنگین با صدای بلند گوش من را آزار داد ، علی رغم محبوبیت دو کودک پسرک به سمت مغازه در حالی که صاحب هیچ جایی از شواهد نبود. این مکان طی یک سال از بین رفته است.

به عنوان SEO های محلی ، ما نمی توانیم مالکانی را که مصمم به موفقیت نیستند ، اصلاح کنیم ، اما مطالعه ما درباره اصول بازاریابی سنتی و رفتار مصرف کننده می تواند به ما در ادغام جریان آفلاین در محلی ، آنلاین کمک کند. یکی ، ما را به مشاوران بهتر تبدیل می کند. به احتمال زیاد شما هم اکنون در حال آموزش هنر بررسی آفلاین هستید. این که آژانس شما برای شروع مدیریت بیلبوردهای تبلیغاتی و چاپ پستی به طور مستقیم برای مشتری اقدام به این کار می کند یا فقط در جلساتی در مورد این اشکال ارتباطی شرکت می کنید ، هرچه بیشتر بدانید شانس شما در اجرای کمپین های موفق بیشتر است.

اکنون همه محلی هستند ، به علاوه ….

در فراخوانوحدت ها در سراسر ایالات متحده ، شهرهافولک مدتها است که سنت گردهمایی در پیاده روها را برای شرکت در مراسم رژه سالانه که در آن علائم زندگی محلی مردم توسط آنها در حال حرکت است انجام داده اند. گروههای راهپیمایی مدرسه محلی ، شناور فروشگاه سخت افزار کاملاً از وسایل باغبانی ، گروه کلیساها با لباسهای کتاب مقدس ، پناهگاه حیوانات با سگهای کوچک در دسترس و باشگاه Moose سوار بر یک اتومبیل باز ، موج می زند تا جمعیت را جلب کند.

این جایی است که ما در آن قدم می گذاریم ، و مراسم رژه محلی را به پیش می بریم تا از چشم مصرف کنندگان دیجیتال برپا کنیم. ما NAP ، نقل قول ها ، مدیریت محتوای بهینه شده محلی و مدیریت بررسی را به جریان می رسانیم و به مشتریان یاد می دهیم چگونه توسط جمعیت مورد توجه قرار گیرند. و ، ما این کار را روی شانه های SEO آلی و جوامع بازاریابی آفلاین انجام می دهیم که به طور مداوم حس اهمیت حقیقت را در تبلیغات بهبود می بخشند.

به عبارت دیگر ، هر آنچه آفلاین باشد ، هر چیزی که ارگانیک باشد ، اکنون خود ماست. ما به سادگی می خواهیم لایه داده موقعیت مکانی دیجیتال و یک حس روشن جهت را برای جمع کردن همه آنها اضافه کنیم. و فقط برای روشن شدن ، اینگونه نیست که جریان های ارگانیک و آفلاین در گذشته به رودخانه خاص ما تغذیه نمی کردند – همیشه اینگونه بوده اند. این فقط آشکار است که به طور فزاینده ای آشکار شده است که درک چند رشته ای واقعاً به کارهایی است که ما به عنوان SEO های محلی انجام می دهیم.

نصب یک قایق محلی سئو yare & amp؛ ترسیم یک دوره زرنگ و دانا برای آینده

در زبان انگلیسی نمک های قدیمی در دریا ، “ yare ” کشتی یکی از این موارد است این سریع ، چابک و سرزنده است ، و این دقیقاً همان کاری است که شغل یا نمایندگی شما برای انجام تغییرات کوچک اما مداوم که بر صنعت SEO محلی تأثیر می گذارد ، باید باشد.

از سالنامه های مربوط به سابقه سئو محلی ، می توانید پس از ثبت برخی از پزشکان برتر که پس از هر به روزرسانی جدید اظهار می دارند ، سابقه ای را پیدا کنید ، که بعد از هر بروزرسانی جدید ، فیلتر یا دستورالعمل را بیان می کند مبنی بر اینکه مشتریانشان بجای غرق شدن در اعماق تحت تأثیر قرار گرفته اند. چگونه آنها به این موقعیت حساس می رسند؟ من نتیجه گرفته ام که به این دلیل است که:

  1. در دیدن تصویر جامع از بازاریابی به تجربه تبدیل شوید
  2. اصول خود را در این مورد پایه گذاری کنید ، پیروی از دستورالعمل های اساسی و دیدن ارتباطات انسانی به عنوان هدف نهایی همه تلاش های بازاریابی کنید

این با ایجاد یک پایه محکم از مواد بازاریابی هوشمند ، هموکری (وب سایت ، نقل قول ها ، مشارکت های اجتماعی ، فروشگاه ، چاپ ، رادیو ، و غیره) این است که مشاغل می توانند در صورت ایجاد تغییر جزئی در محکم ایستادگی کنند. آب و هوا. فرقی نمی کند Google ستاره های مرورگر را مخفی کند یا نشان دهد ، چکش هایی را با محتوای نازک یا پیوندهای مشکوک به وجود می آورد زیرا بخش عمده ای از تلاشهایی که توسط تجارت و بازاریابان انجام می شود به اطلاعات مربوط به هوی و هوس موتورهای جستجو گره خورده نیست – آنها با مصرف کنندگان گره خورده است

به دلیل این کراوات اختصاصی مصرف کننده ساخته شده است که به اندازه کافی خوب است ساخته شده است تا با هر نسخه یا قانون جدید ، از تجارت در برابر ضررهای عظیم محافظت کند. حتی چند بررسی بد هم واقعاً مشکلی ندارد. مصرف کنندگان هنوز در حال یافتن تجارت هستند. به دلیل این پایگاه محکم ، تجارت می تواند درآمد داشته باشد ، تنظیمات سریع و سریع برای رفع مشکلات و به حداکثر رساندن مزایای فرصت های جدید که با هر تغییر کوچک بوجود می آید ، به حداکثر می رسد و نه اینکه خود را با یک وثیقه بیرون بیاورید. که به دلیل عدم دید وسیع تر در بازاریابی فرو رفته است.

بیایید با بیان اینکه برای ترسیم یک دوره خوب برای موفقیت در آینده ، شرکت شما باید از جنبه های فنی و اصول تاریخی بازاریابی محلی ، ارگانیک و آفلاین خبر داشته باشد – اما مهمتر از همه ، شما باید بدانید مصرف کنندگان و یک قلب تجاری اختصاص داده شده به خدمات خود دارند. یک قلب بالغ قلب است که عاقلانه نیازهای خود را با نیازهای دیگران تعادل می بخشد. من ، برای یک نفر ، قلب خودم را که همواره در این بلوغ هیجان انگیز و لازم صنعت ما شرکت می کند ، پیدا می کنم.