سئو و بازاریابی اینترنتی

نتایج تست A / B سئو شگفت آور – جمعه وایت برد

شما می توانید تمام ترفندها و تغییرات را در جهان انجام دهید ، اما چگونه می دانید آنها بهترین انتخاب برای سایتی هستند که در آن کار می کنید؟ بدون داده برای پشتیبانی از فرضیه های شما ، گفتن آن دشوار است. در نسخه این هفته از وایت برد جمعه ، ویل کریچلو ، کمی درباره آنچه که آزمایش A / B برای سئو به دنبال دارد توضیح می دهد و برخی از نتایج شگفت آور او را که دیده می شود ، توضیح می دهد که ثابت می کند شما همیشه نمی توانید به غریزه خود در صنعت ما اعتماد کنید.

رونوشت ویدئویی

سلام به همه. به جمعه Whiteboard انگلیس خوش آمدید. اسم من ویل کریچلو است. من بنیانگذار و مدیرعامل شرکت Distilled هستم. در Distilled ، یکی از مواردی که اخیراً روی آن کار کرده ایم ساخت یک سکوی تست سئو A / B است. آن را ODN یا همان شبکه تحویل بهینه سازی (Optimization Delivery Network) می نامند. اکنون ما در تعداد زیادی از سایتهای بزرگ مستقر شده ایم و مدتی است که این آزمایشات سئو A / B را اجرا می کنیم. می خواهم در مورد برخی از نتایج شگفت آور که ما دیده ایم برای شما تعریف کنم.

تست A / B سئو چیست؟

سپس تغییری را ایجاد می کنید که فرض می کنید فقط در یکی از آن گروه از صفحات تغییر می کند و مجموعه دیگر را تغییر نمی دهید. سپس ، با استفاده از داده های تحلیلی خود پیش بینی می کنید که اگر تغییری در آنها ایجاد نکرده اید ، در مورد صفحات مختلف چه اتفاقی می افتد ، و آنچه را که در واقع با پیش بینی اتفاق می افتد مقایسه می کنید. از این تعداد ، شما فاصله زمانی اطمینان آماری کسب می کنید و می گویند ، بله ، این یک پیشرفت است ، یا هیچ تفاوتی وجود ندارد یا خیر ، این به عملکرد سایت شما آسیب می رساند.

این داده هایی است که ما قبلاً در SEO سؤال نکرده ایم ، زیرا اجرای یک آزمایش کنترل شده در یک نوع آزمایشگاه یا یک دامنه آزمایش بسیار متفاوت است. این در وب سایتهای واقعی ، واقعی ، واقعی و واقعی است. بنابراین بیایید به مواد برسیم. اولین نتیجه شگفت انگیز که می خواهم در موردش صحبت کنم این است که بر اساس برخی از اساسی ترین توصیه هایی که تا به حال دیده اید است.

نتیجه شماره ۱: هدف قرار دادن کلمات کلیدی با حجم بالاتر در واقع می تواند منجر به افت ترافیک شود

شما این توصیه را می کنید ، “بیایید در مورد این مطالب در وب AWR Cloud به روشی که افراد در جستجوی آن صحبت می کنند صحبت کنیم. بیایید این نوع اصطلاحات را در عنوان خود و جای دیگر در صفحات خود قرار دهیم.” من آن توصیه ها را کردم. شما احتمالاً آن توصیه ها را انجام داده اید. آنها همیشه کار نمی کنند. ما چند بار دیده ایم که در واقع آزمایش این نوع فرآیند و دیدن قطره های چشمگیر چیست.

ما بعد از به روزرسانی اطلاعات متا در عناوین و موارد دیگر ، شاهد کاهش ۲۰ به اضافه درصدی در ترافیک ارگانیک بودیم تا بتوانیم نوع متداولتری را که جستجو می شود ، هدف قرار دهیم دلایل مختلف مختلف برای این. شاید شما با نتایج کلیک بدتر از نتایج جستجو روبرو شوید. بنابراین شاید شما جایی را که قبلاً رتبه بندی کرده اید ، رتبه بندی کنید اما نرخ کلیک از طریق آن بدتر شود. شاید رتبه خود را برای مدت زمان هدف با حجم بالاتر بهبود ببخشید و کمی بالا بروید ، اما برای دیگری حرکت می کنید و جدید رقابتی تر است.

بنابراین بله ، شما کمی بالا رفته اید ، اما هنوز از کار در خارج نیستید ، بنابراین یک ضرر خالص است. یا شاید شما به خاطر رتبه کمتری برای عبارات کلیدی در این صفحات رتبه بندی کنید. با این حال این اتفاق می افتد ، شما نمی توانید مطمئن باشید که فقط قرار دادن کلید واژه های با حجم بالاتر در صفحات خود عملکرد بهتری خواهد داشت. بنابراین نتیجه شماره یک شگفت آور است. نتیجه سورپرایز شماره دو احتمالاً تعجب آور نیست ، اما فکر می کنم بسیار مهم است.

نتیجه شماره ۲: ۳۰-۴۰٪ توصیه های حسابرسی رایج فناوری هیچ تفاوتی نمی کند

هیچ چیز ، فلاتلین. شما عملکرد مشابه پیش بینی را به دست می آورید ، گویی که تغییری ایجاد نکرده اید. این یک کار بزرگ است زیرا ایجاد این نوع توصیه ها باعث می شود اعتماد مهندسین و تیم های محصول به شما آسیب برساند. دائما از آنها می خواهید کارهای انجام دهند. آنها احساس می کنند بی فایده است. آنها همه این کارها را انجام می دهند و هیچ تفاوتی با هم ندارند. این همان چیزی است که اغلب در تیم های مهندسی اقتدار را می سوزاند.

این یکی از دلایلی است که ما پلتفرم را ایجاد کردیم این است که پس از آن می توانیم ۲۰ توصیه و فرضیه خود را انجام دهیم ، همه آنها را آزمایش کنیم ، ۵ یا ۶ مورد سوزن را پیدا کنیم ، فقط به تیم مهندسی برویم تا آن موارد را بسازیم و آن اعتماد به نفس و رابطه را به مرور زمان ایجاد می کند و آنها می توانند روی چیزهایی کار کنند که سوزن را در سمت محصول حرکت می دهد.

اعتماد به نفس

بنابراین مسئله بزرگی که وجود دارد ، در مورد برخی از این موارد کمی تردید آمیز است. بهترین اعمال ، در حد ممکن ، ممکن است تغییر کند. اگر همه چیز مساوی است و شما آن ویژگی کوچک و جزئی را در ویژگی عمق صفحه یا یک تصویر خاص در جایی از عمق صفحه ایجاد می کنید ، اگر همه چیز مساوی بود ، شاید این تفاوت را ایجاد کند.

اما آیا قرار است شما را در یک محیط رتبه بندی رقابتی بالا ببرد؟ این چیزی است که ما باید نسبت به آن تردید کنیم.

نتیجه شماره ۳: بسیاری از دروس عمومی نمی شوند

برخی از آن احتمالاً این روزها فقط پیچیدگی الگوریتم رتبه بندی است. اما ما این را به ویژه با مواردی از این دست می بینیم. چه کسی متن سئو را در صفحه دسته بندی دیده است؟ شما انواع محصولات خود را بدست آورده اید و سپس شخصی می گوید: “شما می دانید چه چیزی داریم؟ ما به ۲۰۰ یا ۲۵۰ کلمه نیاز داریم که عبارت اصلی ما را دسته ای از بارها در پایین صفحه ذکر می کند.” گاهی اوقات ، با کمال کمک ، مهندسان شما حتی این مورد را برای شما در متن متن جستجوگرها قرار می دهند.

بنابراین ما این مسئله را خیلی اوقات مشاهده می کنیم ، و از بین برده ایم. ما گفتیم ، “شما می دانید چه کاری است؟ هیچ یک از کاربران به دنبال این کار نیستند. ما می دانیم که سبقت گرفتن از کلمه کلیدی در صفحه می تواند یک سیگنال رتبه بندی منفی باشد. من نمی دانم اگر فقط آن div را کاهش دهیم ، بهتر عمل خواهیم کرد.” بنابراین ما آن را حذف می کنیم ، و اولین باری که این کار را انجام دادیم ، به علاوه ۶٪ نتیجه. چیز خوبی بود.

صفحات بدون آن بهتر است. آنها اکنون رتبه بهتری دارند. ما عملکرد بهتری داریم. بنابراین ما می گوییم ، “شما می دانید؟ ما این درس را آموخته ایم. شما باید این متن واقعاً با کیفیت پایین را از پایین صفحات دسته بندی خود حذف کنید.” اما بعد آن را در سایت دیگری آزمایش کردیم و می بینیم که یک قطره وجود دارد ، یک قطعه کوچک نیز وجود دارد ، اما در این صفحات خاص کمک می کند.

بنابراین فکر می کنم آنچه که فقط به ما می گوید این است که ما باید هر بار آزمایش این توصیه ها را انجام دهیم. ما باید سعی کنیم آزمایشات را به روش اصلی خود تبدیل کنیم و فکر می کنم این روند فقط افزایش می یابد و ادامه می یابد ، زیرا هرچه الگوریتم های رتبه بندی پیچیده تر شوند ، یادگیری ماشین بیشتر در آن پخته می شود و به همان اندازه قطعی نیست. قبلاً وجود داشته باشد و هرچه بازارها رقابتی تر باشند ، بنابراین شکاف بین شما و رقبای شما باریک تر باشد ، همه این مسائل پایدارتر باشد ، اختلافات کوچکتر وجود خواهد داشت و فرصتی بزرگتر برای چیزی که در آن کار می کند وجود دارد. یک مکان تهی یا منفی باشد.

بنابراین امیدوارم از شما الهام گرفته ام که برخی از تست های A / B سئو را بررسی کنید. ما قصد داریم با برخی از منابع که شرح می دهد چگونه این کار را می کنید ، چگونه می توانید خودتان این کار را انجام دهید ، انجام دهید و چگونه می توانید برنامه ای را در این زمینه و همچنین برخی دیگر از مطالعات موردی و درسهایی که آموخته ایم بسازید. . اما امیدوارم که شما از این سفر با نتایج شگفت انگیز از تست های سئو A / B لذت ببرید.

منابع:

     

  • تست تقسیم سئو: چگونه می توان تغییرات آزمایش A / B را برای گوگل انجام داد
  •  

  • این کار را خودتان انجام دهید تا ابزار تست تقسیم سئو با تأثیر احتمالی
  • باشد
     

  • مطالعات موردی:
       

    • SmokyMountains.com
    •  

    • iCanvas
    •  

    • ConcertHotels.com

رونویسی ویدیو توسط Speechpad.com