تندرستی - پزشکی

3 ترفند عالی برای سرکوب کردن هوس هایمان در رژیم های لاغری | رژیم غذایی

من عزممو جزم کردم تا در این مطلب به بررسی کارای عجیبی که مردم واسه سرکوب کردن هوسشون به غذاها، مخصوصا شیرینی انجام میدن بپردازم.
بنظر می رسه توضیحاتی که درباره هوس کردن، و راه های مقابله با اون داده شده، واسه بعضیا کافی نیس. وقتی که شما رژیم دارین، این به طور کامل طبیعیه که هوس خوراکی خاصی رو بکنین، در حدی که دیگه شکستن رژیمتون براتون مهم نیس!

من عزممو جزم کردم تا در این مطلب به بررسی کارای عجیبی که مردم واسه سرکوب کردن هوسشون به غذاها، مخصوصا شیرینی انجام میدن بپردازم.

قوه چشایی تون رو گول بزنین

من این ترفند رو تو یه انجمن گفتگوی اینترنتی پیدا کردم. شخصی که این ترفند رو نوشته بود، اقرار داشت که اشتیاق بی پایانی به شیرینی جات داره و هول و هراس داره که همین اشتیاقش، باعث شه تا رژیمش خراب شه.

کاری که ایشون انجام می داد، این بود که یه پنبه توپی با بوی وانیل رو در کیسه خوراکیا در داخل کیفش نگهداری می کرد. در واقع اون پنبه رو به اسانس وانیل آغشته کرده بود. بعد هر وقتی که هوس شیرینی می کرد، کیسه رو از درون کیفش در آورده و رایحه وانیل رو می بویید.

حتی واسه اینکه کلکش بهتر هم جواب دهد، وقتی که رایحه وانیل رو می بویید، به عکس یه کیک شکلاتی هم نگاه می کرد! این کار کمی شیطانیه، نه؟

هر وقت چیزی هوس کردین مسواک بزنین

این کار واسه خیلیا جواب میده. مسواک زدن و به کار گیری نخ دندون، ذهن شما رو از غذا دور می کنه! هم اینکه اینکار واسه دندونا و لثه هاتون هم خیلی خوبه، پس حتما تستش کنین. کی می دونه، شاید در مورد شما جواب داد!

بخوابین

، این یکی کمی بیشتر واقع گرایانه س. این یه حقیقت شناخته شده که اشخاصی که خسته هستن، تمایل بیشتری به مصرف کربوهیدرات پیدا می کنن. کربوهیدرات هم منبع اصلی تامین انرژی بدن است. پس هر وقت خسته باشین، اولین چیزی که هوس می کنین خوراکیای کربوهیدراتیه.

راه حل اینه، یه چرت خوب، خیلی می تونه به شما کمک کنه. اما اگه در محل کارتون باشین و نتونین چرت بزنین چیکار می کنین؟

دوستان من، راه های بسیار جور واجور دیگری هم واسه جایگزینی این سه کار عجیب هست. خود شما همین حالا بعضی از اون راه ها رو می دونین، پس به چه دلیل انجامشون نمی دین؟

منبع : fitnessmagazin.ir

جمع آوری سلامت اکاایران

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *