تندرستی - پزشکی

3 تمرین برای اندامی زیبا و کشیده پس از زایمان | چاقی

مجموعه: زیبایی اندام

 

 

3تمرین واسه به دست آوردن اندامی دلپذیر و کشیده پس از زایمون+تصویر

بعد از بارداری، این تمرینات شخصی به شما امکان مصرف انرژی و به دست آوردن دوباره اندامی دلپذیر و کشیده رو میده!

 

واسه دست پیدا کردن به نتیجۀ قابل مشاهده و سریع، در 2 ماه ابتدایی باید دست کم 3 بار در هفته و بعد از اون 2 بار در هفته این تمرینات رو انجام بدین.

 

تمرین مخصوص مامانای جوون: شماره 1

روی کمرتون دراز بکشین، زانوها رو خم کنین و دستا رو پس گردن بذارین. زانوی خم شده رو به سمت سینه بالا بیارین. در حالی که بازدم رو به بیرون می دید، سر و شونِه هاتون رو بالا بیارین، انگار می خواین زانوها رو با آرنج هاتون لمس کنین.

این تمرین رو 10 بار انجام بدین.

 

 

 

تمرین مخصوص مامانای جوون: شماره 2

روی شکم دراز بکشین، شونِه و پیشونی باید روی زمین یا یه بالش باشه؛ رانا از هم فاصله دارن و قوزک پاها با دست گرفته شدن. با کشیدن قوزک پا به سمت کفل، رانا رو از زمین جدا کنین. بعد رهاشون کنین. اگه کمرتون آسیب پذیره، هوله ای رو لوله کرده و زیر کمرتون بذارین.

این حرکت رو 4 بار تکرار کنین.

 

 

 

تمرین مخصوص مامانای جوون: شماره 3

در آخر، روی شکم دراز بکشین. استخون شرمگاه باید به طور کاملً به زمین چسبیده و بازوها به جلو کشیده شده باشن. در حالی که بازدم خود رو بیرون می دید، یه بازو و پای مخالفش رو بالا بیارین. همین حرکت رو با دست و پای مخالف هم انجام بدین.

این تمرین رو 5 دوباره هم انجام بدین.

 

 

 

پیشنهاد ویژۀ ما واسه شما

پس از تولد نوزاد این تمرین رو واسه بازیابی قسمتای لگن انجام بدین: در عرض چند ثانیه، ماهیچه های مهبلی و مقعدی رو منقبض کنین، این حرکت به نیروبخشی دوباره سریعتر می کنه.

 

.

منبع :

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *